Криминальная хроника

Главная » 2019 » Апрель » 9 » У Дніпрі професора вишу звинуватили в пропаганді алкоголю серед студентів
09:40
У Дніпрі професора вишу звинуватили в пропаганді алкоголю серед студентів

У Дніпрі професора вишу звинуватили в пропаганді алкоголю серед студентів

Рекламу алкогольних напоїв в соцмережах приписують професору вишу

У Дніпропетровському будівельному виші професора, який керує однією з кафедр, звинуватили в пропаганді алкоголю серед студентів. Виявилося, що спиртні напої випускає підприємство, що належить викладачеві, яке було спонсором безлічі молодіжних конкурсів, призами в яких були алкогольні напої.

Скандал спалахнув після того, як випадково з'ясувалося – в соцмережі на сторінці кафедри фінансів і маркетингу житель Дніпра Ігор Болдін побачив рекламу алкоголю. Спортсмена, який пропагує здоровий спосіб життя, це обурило.

"Проводилися конкурси, спонсором кафедри фінансів і маркетингу була торгова марка алкогольно-безалкогольний комбінат. Вони давали подарунки, призи, в тому числі алкогольні напої своїм студентам", – заявив керівник спортивного клубу.

Цими призами студенти навіть хвалилися в соцмережах.

"Отримала прекрасний подарунок від спонсора, ось такий мій подарунок (показує дві пляшки алкоголю)", – заявила одна з переможниць.

Як з'ясував Болдін, завідувач кафедри фінансів і маркетингу одночасно є директором комбінату, де виробляють спиртне.

"Це аморальний вчинок. Те, що людина є професором, і використовує маркетингові кроки з просування алкогольної марки", – підкреслив він.

Ігор поскаржився в міністерство освіти, міністерство внутрішніх справ і прокуратуру. Студенти третього курсу, які вивчають фінанси і маркетинг, про підприємство з виготовлення алкогольної продукції, насправді добре знають.

"Наш завідувач кафедрою там генеральний директор. Щодо конкурсів – так, є конкурси, які вони розігрують для студентів", – визнала студентка Карина Пешук.

"Нічого такого страшного в рекламі немає, реклама є скрізь. Ну не його, іншого якогось заводу, заради бога", – вважає студентка Лілія Гавришевська.

Журналісти "Сегодня" поспілкувалися і з самим завідувачем кафедрою. Він запевнив, що ніяких законів не порушує, адже прямо нікого не закликає купувати алкоголь, а виступати спонсором конкурсу і навіть кафедри законодавство не забороняє.

"Шукають темну кішку там, де її не треба шукати. Виступаю за підтримку освіти, за просування нашого вузу та інших вузів, щоб наша нація була освіченою", – заявив Сергій Іванов, завідувач кафедри фінансів і маркетингу Придніпровської академії будівництва та архітектури.

На приховану рекламу алкоголю на сторінці кафедри відреагувало керівництво вузу. Пропаганду алкогольних напоїв серед молоді назвали неприпустимою і двічі скликали вчену раду.

"Зрозуміло, що закон про рекламу не порушувався. Але, з іншого боку, порушена просто етика. Якби це рекламувалися підручники, планшети – це інша справа. А так – там алкоголь. Попередили всіх завідувачів кафедри, щоб, коли вони розміщували на своїх сторінках якусь рекламу, думали про імідж академії", – розповіла Галина Євсєєва, голова комісії Придніпровської державної академії будівництва та архітектури.

Після скандалу всі пости зі згадуванням про алкогольне підприємстві зі сторінки кафедри видалили. Залишилися тільки оголошення з запрошенням на роботу. Однак професор-підприємець сказав "Сегодня", що продовжить спонсорувати конкурси серед студентів, але тепер – без публічної реклами.

Джерело:https://ukr.segodnya.ua/

Просмотров: 62 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
RSS
____________
Лечение
Филиалы
Новое интервью
Добро пожаловать!
Поиск
Вход
Опрос

Полное или частичное использование отражённого в сайте фото, видео и аудио материалов запрещено.

При использовании текстовых материалов сайта в сети Интернет, в том числе при цитировании и в обзорах печати, гиперссылка на www.nadiya.com.ua обязательна.

(0472) 63-16-16; (0472) 63-25-28; 

+38 (067) 812-23-52; +38 (093) 822-24-47.

nadiya.com.ua © 2019

Каждый день я покупаю водку.

Я шопоголик?